Thursday 23 December 2010

:: cOming back ::

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...~ yehaaa i'm back...wohoo cm org gila lak aku (bila fikir bt blog tp xde org yg follow n baca pun ag rite now..huhuhu..tp xpe janji aku happy..yippi..yippi...happyyyyy~~ :D)

huh lama gak x continue writing my blog...biasa la klau x pg2 menaip x beshhhh...lmbt je idea bernas dan gila2 nk mari..huhu..time2 tgh2 mlm bru la idea mcm2 nk mai..ermm ptg td i'm back sign in my blog and memulakan keja2 menggeghodek (selongkar @ cari) kembali...hr ni i'm improved and move up ag skit bila da gheti (pandai @ tahu) cmna nk letakkan background and edit picture yg kecik supaya muat pd page blog aku ni...huhuhu i'm happy dgn pencapaian ni..suka2 sbb dpt belajar cmna nk bt sndri..xkisahla kan org kata aku ni sengal benda2 simple nk bt blog ni pun x gheti..huh i don't care!~ ;-)..

now talking about my blog wall..ahaa aku pilih picture montot keta impian aku..that's Honda Civic Type R..aku xtau la tetiba ja sejak aku kenal member2 di fb yg punya keta Honda tetiba aku tersampuk tersuka jugak keta Honda..but actually ikut sejarah fmly aku mmg pernah ada keta Honda cuma bkn yg latest punya keluaran la...yg lama tu lampu bulat tu..apa version jgn tanya ok..aku ni serius suka ja tp klau tanya ttg keta mmg zero..yg aku tau pintu, tayar, bonet, kerusi, stereng, and yg basic2 ja..klau tanya lbh2 mmg sia2 ja..hahahaha..men always say "woman and car or vehicle !it's normal..they doesn't know everything about that"..but x kisahla..and aku xmalu nk mengakui ttg tu..for me mmg aku xtahu menahu ttg keta..but i'm really hope one day i will know everything about car..pd aku apa nk malu nk mengakui bila mmg kita x tahu drpd bt2 pandai..ya x?

and down there adalah picture yg aku pilih sbg picture utk wall blog aku bt 1st time ni...maybe lps ni akan betukar2 ikut mood aku... :D aku jugak harap lepas ni ada yg dpt bantu aku mencantikkan ag blog aku ni or ajar aku sesuatu yg baru..sharing something about how to make my blog more perfect as i can...apapun i love Honda...yihaaaaaaaaaaa!!~




my chenta hati...(insyaAllah)


No comments:

Post a Comment